După ce în 2010 a lucrat la îmbunătățirea părților nevăzute, Opel a și înfrumusețat modelul Corsa. ProSport l-a văzut și testat la Viena.
Noul look e bazat pe ideea „eu sunt mic, tu fă-mă mare”, cel puțin în partea frontală, unde designul este mult mai agresiv și sportiv, în ton cu ceea ce se dorește în toată familia Opel. Nu era suficient însă pentru ca oamenii cu marketingul să poate spune „e mai sexy ca oricând”, cum s-a întâmplat la prezentarea pentru presă la Viena. Așa că Opel s-a gândit să ofere o groază de culori, care mai de care mai inedită, inclusiv varianta „adidas”, dar cu două dungi. Varietate perfectă mai ales dacă mașina e pentru sexul frumos, interesat, așa cum bine știm, în primul rând de culoarea mașinii. Acum se poate alege și culoarea jantelor.
Navigație bună, dar plasată incomod
Și la interior schimbarea e vizibilă, deși paradoxal cea mai spectaculoasă schimbare tocmai de vizibilitate duce lipsă. Sistemul multimedia și de navigație, cu un touchscreen color și o funcționalitate excelentă, de la hărți la conectivitate USB și Iphone, e plasat unde te-ai gândi eventual să pui scrumul de țigare, nu sus, cât mai aproape de parbriz. Există și o explicație teoretic obiectivă: oficialii Opel susțin că așa au obținut un preț excelent pentru un model nou de sistem multimedia, care însă nu putea fi fizic încadrat altundeva. Și, ce-i drept, opțiunea începe de la sub 700 de euro pentru anumite modele cu o dotare care în alte mașini te duce la mii de euro. Iar performanța e peste medie atât la navigație, cât și la conectare pentru sistemul audio. Pentru pretențioși există și suport exterior de biciclete, faruri adaptive, asistența la pornirea în pantă.
Super economic
Deși toate motorizările fuseseră actualizate în 2010, pe Corsa facelift a apărut un motor nou: ecoFLEX 1,3 CDTi, un diesel de 95 de cai-putere, care se laudă pe hârtie cu un consum de doar 3,5 litri la 100 de km, respectiv 4,2 în regim urban! Dacă e ceva ce m-a nemulțumit la motorizări, este zgomotul excesiv din habitaclu, care, culmea, Opel se laudă că acum e mai scăzut. În rest, comportamentul pe șosea este bun, chiar și pentru un șofat mai sportiv la vârfurile gamei. Cu siguranță noua față va adăuga multe exemplare la cele 11 milioane vândute deja în 29 de ani de existență.
10.832 de euro costă noul Corsa cu ofertele actuale, în echiparea de bază, motor 1,0 pe benzină, 64 de cai-putere
17.695 de euro este prețul minim pentru noul Corsa în echiparea de vârf și motorizarea de top diesel, 1,7 litri, 130 de cai-putere
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER